Çerkezköy Ülkü Ocakları İlçe Başkanlığı’nda düzenlenen devir teslim töreninde, İl Yönetim Kurulu Üyesi Mert Kaya, Tekirdağ Ülkü Ocakları Başkanı Hayrullah Zıvalıoğlu’nun tensipleriyle yeni ilçe başkanı olarak atandı.
Çerkezköy Ülkü Ocakları İlçe Başkanlığı’nda dün akşam geniş katılımlı bir devir teslim töreni gerçekleştirildi. Uzun yıllar ocak bünyesinde çeşitli kademelerde görev alan ve son olarak Ülkü Ocakları İl Yönetim Kurulu Üyeliği vazifesini yürüten Mert Kaya, Çerkezköy Ülkü Ocakları İlçe Başkanlığı görevine getirildi.
Kaya’ya yeni görevi, Tekirdağ Ülkü Ocakları Başkanı Hayrullah Zıvalıoğlu tarafından tevdi edildi.
“Mahcup Olmayacağız”
Görevi devralmasının ardından açıklamalarda bulunan Çerkezköy Ülkü Ocakları İlçe Başkanı Mert Kaya, üstlendiği sorumluluğun bilincinde olduğunu ifade etti. Kaya, yaptığı açıklamada şu ifadelere yer verdi:
“Tekirdağ Ülkü Ocakları İl Başkanımız Sayın Hayrullah Zıvalıoğlu Bey’in emirleriyle Ülkü Ocakları Çerkezköy İlçe Başkanlığına atanmış bulunmaktayım. Allah bizleri Ülkücü Şehitlerimize, Cennet Mekan Başbuğumuz Alparslan Türkeş Bey’e, Liderimiz Sayın Devlet Bahçeli Bey’e, Genel Başkanımız Sayın Ahmet Yiğit Yıldırım Bey’e, bizleri bu göreve layık gören Tekirdağ Ülkü Ocakları İl Başkanımız Sayın Hayrullah Zıvalıoğlu Bey’e ve ülküdaşlarımıza mahcup etmesin.”
“Biz Bu Yoldan Dönersek Namus Bize Ar Olsun”
Konuşmasında kararlılık mesajı veren Kaya, Ülkücü hareketin geleneksel yeminiyle sözlerini noktalayarak,“Yastığımız mezar taşı, yorganımız kan olsun. Biz bu yoldan dönersek namus bize ar olsun” ifadelerini kullandı.




